Cumpleaños - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Niki - WaarBenJij.nu Cumpleaños - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Niki - WaarBenJij.nu

Cumpleaños

Door: Niki

Blijf op de hoogte en volg Niki

21 Januari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Hola!
Vrijdag ben ik jarig! Dan wordt ik al weer vienticuatro!
Ik wilde er alleen maar even mee zeggen dat ik best in ben voor virtuele cadeaus;)

  • 22 Januari 2009 - 09:29

    Christian:

    Hi, schön mal wieder was von euch zu hören. Denke manchmal noch an Istanbul. Viel Spaß auf der Weltreise.

  • 22 Januari 2009 - 10:30

    Hank, Je Zegt Henk:

    Hallowww ouwe bok! Of bijna dan.. Ik voel de verotting langzaam aankomen. Jij ook? Of jij bent natuurlijk topfit met al dat gebike!

    Wat staat Robin lekker gelaaijuh op die foto! Ik zou maar uitkijken!

    Wij zitten hier lekker aan het Tiger Beer. M'n naam was mij wederom voorgegaan, dus het bier draagt de grrr van tijger.

    Morgen planten ze een nieuwe palmboomsoort in mijn naam 'De Keup' gaat ie heten. Dit omdat ik binnen de twee weken dat ik hier aanwezig ben geweest al zo veel voor 'de mensen' gedaan heb!

    Ik ga morgen vanalles eisen voor m'n verjaardag, ik adviseer jou hetzelfde! WIJ DOEN MORGEN NIETS DAN WIJZEN EN GOED/AFKEUREN!

    lEKKERE LEBBERT ook aan die gelaaijuh kerel van je! M'n zure zus doet ook de groeten!

  • 22 Januari 2009 - 10:32

    Simen:

    :) wat wil je virtueel hebben?

  • 22 Januari 2009 - 12:48

    Zils:

    Vertel het ons? Virtuele cadeaus? Hoe moet ik dat interpreteren? =)

  • 22 Januari 2009 - 17:54

    Jordi:

    Hey Niki!
    Gefeliciteerd meid, nog vele jaren! Goeie reis, fiets nergens tegenaan, groetjes aan aalst, liefs

  • 22 Januari 2009 - 20:12

    Peter:

    Ja, dat wilde ik je nog vragen. Nu je toch in America Latina bent, ga je je daar nog bekwamen in het Spaans? Zo te zien wel met je uitdrukkingen in die wereldtaal. Zet hem op. En natuurlijk van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ook van Betty. Veel plezier met je "viretuele" cadeaus. (Wtf is dat?)

  • 22 Januari 2009 - 22:09

    Jesse:

    He grote zus, in Nederland ben je nu al 24 dus stuur ik nu alvast bericht. Heel erg gefeliciteerd en maak er een gekke fissa van. Dikke kus van je broer en doe de groeten aan Robin.
    Gr Jesse

  • 23 Januari 2009 - 11:22

    Ferry En Leny:

    Lieve Niki,
    Van Harte met je 24e verjaardag!!!
    Wij hebben de volgende virtuele cadeaus voor jou bedacht:
    *24 rozen
    *24 omwentelingen rondom de aarde in een space shuttle
    *dagelijkse bezorging van 1 Hartog brood (waar je ook bent!) voor de volgende 24 jaar van je leven.
    *24 zelfgebakken tulbanden en cakes met exquise vulling
    *24 zakken tuinaarde voor wetenschappelijk onderzoek.
    *24 bosjes peterselie
    *24 minuten gratis shoppen in de Bijenkorf
    *24 geheime cadeautjes die we beter niet op internet prijsgeven!
    Fijne Dag, Dikke zoenen van Ferry en Leny

  • 23 Januari 2009 - 12:29

    Sido:

    Ha die Niki,

    Vanaf kantoor tussen allerlei drukke werkzaamheden door, wens ik je een heel fijne verjaardag!
    Het is leuk om je reisberichten te lezen! Ik ben natuurlijk wel een beetje jaloers, want ik zou nu ook best lekker onderweg willen zijn in een Spaanstalig land...

    hartelijke groeten van Sido

  • 23 Januari 2009 - 17:19

    Agniet En Ies:

    Ha die Niki,

    Een stukje meer volwassen worden in Argentina dat doet menigeen je niet na.... doet je wellicht extra realiseren'''fijn dat ik besta' dat het met jullie nog maar lang goe ga da.

    Kus van Agniet en Ies


  • 23 Januari 2009 - 20:54

    Melissa:

    Hai Nik.

    Van hart met je verjaardag!!! Nu zijn we allebei 24.. weet eigelijk niet of dat zo leuk is maar toch;-)Een virtuele cadeau- Ik wens je een paar super benen,voor al die nare bergjes daar en natuurlijk en hele dikke verjaardags knuffel.kus melis.

  • 25 Januari 2009 - 07:51

    Tomas:

    Nou bij deze een virtueel boek en een virtuele set CD's en een virtuele reis naar hmmmm..

    En! een fiets --->

    $" *.
    d$$$$$$$P" $ J
    ^$. 4r "
    d"b .db
    P $ e" $
    ..ec.. ." *. zP $.zec..
    .^ 3*b. *. .P" .@"4F "4
    ." d" ^b. *c .$" d" $ %
    / P $. "c d" @ 3r 3
    4 .eE........$r===e$$$$eeP J *.. b
    $ $$$$$ $ 4$$$$$$$ F d$$$. 4
    $ $$$$$ $ 4$$$$$$$ L *$$$" 4
    4 " ""3P ===$$$$$$" 3 P
    * $ """ b J
    ". .P %. @
    %. z*" ^%. .r"
    "*==*"" ^"*==*""

    Het feestje van Lisa, Andres en mij was echt heel erg leuk! Jammer dat je er niet bij kon zijn (alhoewel als gevolg van de liefdevolle sfeer niet ontkent kan worden dat 'jouw geest' toch zeker haar aanwezigheid kende).

    -x-
    Tomas

  • 25 Januari 2009 - 09:06

    Jan-Jaap:

    Hey Niki!

    Ietwat laat, maar toch nog heel erg gefeliciteerd! Wat voor een virtueel cadeau zat je aan te denken?
    iig veel plezier de komende tijd!

  • 26 Januari 2009 - 08:45

    Milou:

    Nik!!!Ik ben wat te laat, maar heb heel veel aan je gedacht op jouw dag!!!
    Gefeliciteerd!!!
    Ik had een heel druk weekeinde. Twee voorstellingen, een reisje naar nederland voor een auditie, familie gezien, wat vrienden gezien, en dat allemaal in een weekeinde gepropt.wij hebben volgende week vrijdag premiere. Dus deze hele week wordt het nog even heel hard werken. Ik heb een solo die ik mag dansen. Mijn bovenlijf is onzichtbaar(ik heb een grote rok aan die over me heen hangt) en mijn benen spreken als het waren met het publiek. Ik hoop dat er dit keer eens goeie opnames worden gemaakt, dan kan ik het je later laten zien.
    De auditie was bij scapino ballet. Ging voor mijn gevoel heel goed. Was ook door tot de laatste ronde, maar wat toen bleek was dat er eigenlijk helemaal ging vacature open was. Ik had al zoiets gehoord voordat ik besloot te gaan,maar toch leek het me goed mijn gezicht te laten zien. En het ging dus goed. Nou Nik, geniet daar!!!Sorry dat ik dit jaar iets te laat was met de felicitaties.
    Heel veel liefs,
    Loutje

  • 28 Januari 2009 - 08:04

    Nico:

    Hola, ouwe pisvlek!

    Alles naar wens?

    Ik mis je!

    nico's

  • 28 Januari 2009 - 08:18

    Nico:

    de vorige was voor de "Robin..!"

    dat snap je wel toch?

    evengoed FELI!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niki

Robin en Niki fietsen door Zuid- en Midden-Amerika!

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 60942

Voorgaande reizen:

06 Januari 2009 - 27 Juni 2010

Zuid- en Midden-Amerika

Landen bezocht: